just some shit,



'Dance like nobody is watching'.  Den quoten har jag aldrig riktigt fattat. Jag VILL att folk ska se mig när jag dansar. Jag vill synas på dansgolvet. Jag vill sticka ut. Det är ju det som är lite kul... med uppmärksamheten. Äh, skitsamma.

En sak som slog mig idag på gymmet var att jag måste ha en ganska vriden kroppsuppfattning. När jag tränar och ser mig själv i speglarna kan jag tycka att jag på tok för smal.
När det däremot är dags för tex utgång, och partytopparna ska på, ser jag på mig själv med andra ögon. Då kan jag komma på mig själv att tycka att jag är för tjock! Hur sjukt är inte det? 
Jag måste ha en ganska vriden bild av mig själv ibland. Wierd, minst sagt. Som tur är, är jag överlag väldigt nöjd med min kropp, men det är konstigt att man ändå kan pendla så mycket som jag gör. Och på samma dag liksom? Jaja, det är väl inget världsproblmen, bara slog mig nyss! Jag är nog inte heller ensam om dessa tanker, eller?



Jessica Alba, den perfekta kroppen om ni frågar mig.

Kommentarer
Postat av: lovisa

ha en bra dag. alla tänker nog lite konstigt om sin egna kropp, men ingen annan märker ju det man stör sig på:P konstigt!

2008-06-09 @ 16:50:18
URL: http://loviiissaa.blogg.se/
Postat av: Snidd

Så sant, Alba... :)

2008-06-11 @ 16:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il: (publiceras ej)

URL - Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0