seriously, get the fucking hint.

hello all you stupid, and fucked up guys.
eller okej, inte precis ni då. men alla andra idiots som inte vet hur man tar för sig här i livet.
seriously.
styr upp era liv. lev det till fullo (säger man så btw?). äh, skitsamma.
det jag vill säga är att jag inte tål när folk försöker segla på MIN VÅG. ge fan i den.
catch your own liksom, eller hur man nu vill uttrycka sig.
och sluta vara så avundsjuka. det är inte tufft.

haha. ne, nu har Madde drygat klart. punkt.
nu är hon häppy as hell igen, står i givakt och är redo att agera personlig rådgivare igen.
ja, för inte tickar min tid iväg? onej. min tid står stilla, och jag lägger den mer än gärna på er andra...
haha, var hon ironisk nu?
hon vet inte, ärligt.
det är typ 50% sanning, och 50% bullshit. äh, adios. jag gifter mig nu. ja, det är sant. jag har hittat kärleken.



jag har patent på att vara retard.
do not copy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il: (publiceras ej)

URL - Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0